Kontakt

Telefon:

041 596 613 (IZO – vodja dejavnosti)

031 216 438 (ŽIVA – inštruktor jahanja)

Mail:  konjeniski.klub.doly@gmail.com

Podatki za nakazilo:

• NAZIV: Konjeniški klub Doly
  • TRR: SI56 0201 2025 9962 487
  • Naslov: Kašeljska cesta 31, 1000 Ljubljana
  • Banka: NLB d.d.

LOKACIJA V ZADOBROVI

Naslov: nasproti hiše Cesta v Zajčjo Dobravo 7A, pri cerkvi Sv. Tomaža v Zadobrovi, Ljubljana

V Zadobrovi potekajo le nekatere aktivnosti (rojstni dnevi, delavnice). Šola jahanja je locirana v BRINJU.

Navodila za pot:

Če prihajate po obvoznici izberite izvoz Ljubljana – Zadobrova, Sneberje. Vozite v smeri Zadobrova in na drugem semaforiziranem križišču zavijete levo. Za gasilskim domom zavijte v prvo ulico desno in pot nadaljujete do cerkvice na levi. Takoj za njo zavijete levo in že nas boste opazili na desni strani.

Če prihajate iz centra Ljubljane, vozite po Zaloški ulici do velike cerkve z dvema zvonikoma v Polju. V križišču takoj pred njo zavijete levo in nadaljujete pot naravnost do končne postaje avtobusa 25. Nasproti postaje zavijete v ozko ulico, na Sončno pot. Vozite naravnost do kozolca, kjer zavijete levo. Pred cerkvico, ki jo boste opazili spredaj, zavijete desno in prvi objekt na desni strani je vaša končna destinacija.

LOKACIJA V BRINJU

V Brinju poteka šola jahanja, praznovanje rojstnih dni, delavnice, poletni tabori ter vožnja s kočijo, ki je v Zadobrovi nimamo.

Navodila za pot:

Če prihajate po obvoznici izberite izvoz Ljubljana – Zadobrova, Sneberje. Vozite v smeri Domžal in na naslednjem križišču nadaljujete v pot desno, še naprej v smeri proti Domžalam. Prevozite most čez Savo in za njim zavijete prvo ulico desno, nasproti gostilne Bocaccio. Držite se prednostne ceste in tik pred tablo Brinje zavijte ostro desno po klancu navzdol. Takoj ko se spustite, zavijte levo in nato nadaljujte pot naravnost po utrjeni makadamski poti med drevesi. Iz te poti boste  na levi že zagledali naš hlevček.

Če prihajate iz centra Ljubljane vozite po Šmartinski cesti še naprej naravnost mimo BTC-ja ter mimo vseh izvozov na ljubljansko obvoznico. Pot nadaljujete naravnost, dokler ne naletite na semaforizirano križišče, kjer lahko zavijete na obvoznico, ali pa nadaljujete smer naravnost proti Domžalam. Izberete smer Domžale, prevozite most čez Savo in za njim zavijete prvo ulico desno, nasproti gostilne Bocaccio. Držite se prednostne ceste in tik pred tablo Brinje zavijte ostro desno po klancu navzdol. Takoj ko se spustite, zavijte levo in nato nadaljujte pot naravnost po utrjeni makadamski poti med drevesi. Iz te poti boste na levi že zagledali naš hlevček.